Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności

Kategoria menu:Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska

Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności

Treść informacji

Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie:

 1)   ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,

 2)   prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części. 

 Podstawa prawna:

• Art. 8 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.)

 • Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.)

 • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr. 225, poz. 1635, z późn. zm.)

 Postępowanie wszczyna się na wniosek osoby ubiegającej się o wydanie zezwolenia.

 Wniosek  do pobrania doc>>>, odt>>>, pdf>>> powinien zawierać:

1. imię i nazwisko lub nazwa oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy, ubiegającego się o zezwolenie, oraz jego numer identyfikacji podatkowej NIP,

2. określenie przedmiotu i obszaru działalności,

3. określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem,

4. informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,

5. proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,

6. określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,

Do wniosku przedsiębiorca jest zobowiązany dołączyć:

1.   zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,

Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Opłaty: w znaczkach skarbowych

Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia – 616 zł

Opłatę skarbową należy uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Miasta w Kłodzku lub w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Kłodzku.

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

Zgodnie z Kpa do 1 miesiąca; dla spraw szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Tryb odwoławczy:

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Wałbrzychu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi:

Przedsiębiorca ubiegający się o wydanie zezwolenia powinien spełniać wymagania określone w:

1. Uchwale w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok i ich części:

2. Uchwale w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Kłodzka: 

3. Zezwolenie wydaje się na czas oznaczony, nie dłuższy niż 10 lat.

4. Burmistrz Miasta jest uprawniony do kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy w zakresie zgodności wykonywanej działalności z udzielonym zezwoleniem.

 

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Aneta Brożyna
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  17.02.2016
Data wprowadzenia do BIP:  17.02.2016 09:35
Data weryfikacji:   27.06.2018 14:19
Data ostatniej zmiany:   27.06.2018 14:19 Rejestr zmian