Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Kategoria menu:

Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Treść informacji

Nazwa działania: 
Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.

Miejsce załatwienia sprawy: 

 

Wydział Inżynierjii Miejskiej i Ochrony Środowiska, pokój nr 301, tel. 0 74 865 46 18, 

pon. – pt. w godz. 7.30 – 15.30.

 Wysokość opłaty skarbowej:

Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej. Opłacie podlega wyłącznie wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru.

17  zł - za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru, termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku o wydanie zaświadczenia.

17 zł –   za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis , wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury)

 

 Wymagane dokumenty:

 Wniosek o wykreślenie z rejestru powinien zawierać:

 

1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
4) nr rejestrowy (nr wpisu);
5) uzasadnienie;
6) załączony dowód uiszczenia opłaty skarbowej,

 Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek: 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020

 Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelina o/Kłodzko ul. Rodzinna 81

Miejsce złożenia dokumentów: Biuro Obsługi Ludności

Termin załatwienia sprawy: zgodnie z ustawą z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 220, poz. 1447 z późn. zm.), do 7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.

Podstawa prawna:

1)  ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U.  z 2013 r., poz. 1399),

2) ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 z późn. zm.),

3) ustawa z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t. j. Dz. U. z 2013 r., 672 z późn. zm.).

 

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Izabela Michalak
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  17.02.2016
Data wprowadzenia do BIP:  17.02.2016 12:27
Data weryfikacji:   27.06.2018 14:46
Data ostatniej zmiany:   27.06.2018 14:46 Rejestr zmian