Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Ogłoszenia i komunikaty Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Kategoria menu:Ogłoszenia i komunikaty

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Opis informacji

Wezwanie nr. WI.6220.4.8.2024.KK z dnia 08.04.2024


Treść informacji

Kłodzko, dnia 08.04.2024 r. WI.6220.4.8.2024.KK

Wodociągi Kłodzkie Sp. z. o. o. ul. Piastowska 14B 57-300 Kłodzko

Na podstawie art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), dalej Kpa, Burmistrz Miasta Kłodzka wzywa do złożenia pisemnych wyjaśnień do Karty informacyjnej przedsięwzięcia (autor: mgr inż. Maciej Surma lutry 2024 r.), zwanej dalej Kip, dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa nowego wodociągu tranzytowego, doprowadzającego wodę z ujęcia do stacji uzdatniania wody przy ul. Korczaka w Kłodzku”, planowanego do realizacji na terenie działek: dz. nr 1/4, dz. nr 1/11 AM-5, obręb 0012 Stadion oraz  dz. nr 69/5, dz. nr 10/70, dz. nr 12, dz. nr 13, dz. nr 16, dz. nr 19, dz. nr 21, dz. nr 22, dz. nr 23, dz. nr 24, dz.nr 25, dz. nr 26, dz. nr 27, dz. nr 28, dz.nr 29, dz. nr 30, dz. nr 31, dz.nr 32, dz. nr 33, dz. nr 10/2, dz. nr 6/4, AM-6, obręb 0012 Stadion, Kłodzko-miasto, stanowiącej załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
w zakresie:

1.Określenia powierzchni terenu, jaka zostanie zajęta pod budowę nowego odcinka wodociągu wraz ze wskazaniem ilości zdjętej wierzchniej warstwy gleby (humusu), sposobu jego zabezpieczenia oraz dalszego wykorzystania.

2.Określenie położenia planowanej inwestycji pod kątem przynależności do jednolitych części wód podziemnych.

3.Określenia wpływu planowanej inwestycji na stan jednolitych części wód powierzchniowych oraz jednolitych części wód podziemnych oraz cele środowiskowe dla nich określone. Należy odnieść się min. do rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 listopada 2022 r. w sprawie Planu gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Odry (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 335 ze zm.) oraz Ramowej Dyrektywy Wodnej (Dyrektywa nr  2000/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2000 r.).

4.Określenie wpływu planowanego przedsięwzięcia na ustalenia Planu zarządzania ryzykiem powodziowym, określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 października 2022 r. w sprawie przyjęcia Planu zarządzania ryzykiem powodziowym dla obszaru dorzecza Odry (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2714 ze zm.).

5.Określenia wpływu inwestycji na różnorodność biologiczną.

6.Wskazania ilości i rodzajów powstających odpadów (wraz z podaniem kodu odpadów) na etapie realizacji, funkcjonowania i ewentualnej likwidacji przedsięwzięcia wraz z omówieniem ich wpływu na środowisko na każdym z ww. etapów.

7.Wskazania, czy w  związku z realizacją inwestycji planowana jest wycinka drzew i krzewów.

8.Wskazania sposobu zabezpieczenia wykopów przed możliwością przedostawania się tam zwierząt.

9.Wskazania miejsca usytuowania zaplecza budowy oraz wskazania przewidywanej ilości i rodzaju sprzętu wykorzystywanego na etapie realizacji inwestycji.

10.Wskazania sposobu zabezpieczenia zaplecza budowy przed zanieczyszczeniem środowiska gruntowo-wodnego.

11.Wskazania szczegółowych rozwiązań chroniących środowisko przyrodnicze (zwłaszcza środowisko gruntowo-wodne) na etapie realizacji planowanego przedsięwzięcia.

12.Na str. 5 Kip znajduje się informacja: „Na terenie planowanym do wykonania inwestycji, dziko występujących zwierząt nie zaobserwowano”. Należy odnieść się do sposobu i terminu przeprowadzenia powyższych obserwacji.

13.Dodatkowo należy wyjaśnić, co rozumiane jest przez zapis (str. 5 Kip): „Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji wykonawca robót budowlanych dokona właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego w sposób gwarantujących jego skuteczną ochronę przed uszkodzeniem”.

Wyjaśnienia należy przedłożyć w terminie 21 dni od daty odebrania niniejszego wezwania. W przypadku nieuzupełnienia dokumentacji we wskazanym zakresie, tut. organ zajmie stanowisko w oparciu o zgromadzony materiał dowodowy.

Równocześnie na zasadzie określonej w art. 35 §5 ustawy Kpa, informuję, że do czasu uzyskania przedmiotowego uzupełnienia bieg terminów ulega wstrzymaniu.

Otrzymują:

1.Adresat;

2.A/a.

Do wiadomości:

1.Strony postępowania poprzez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej http://www.um.bip.klodzko.pl, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Kłodzku, zgodnie z art. 49 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Karolina Kociubińska
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  11.04.2024
Data wprowadzenia do BIP:  11.04.2024 09:28
Data weryfikacji:   11.04.2024 09:30
Data ostatniej zmiany:   11.04.2024 09:31 Rejestr zmian